torsdag 17 september 2009

torsdag*


heellllu :D

jag älskar torsdagskvällar , kvällen före fredag lixom :D

dagen har iaf varit helt okej, förutom en lång dag i skolan med få lektioner och orientering. men vi tog iaf 8 av 10 kontroller gående :)

sen sprang jag och linda till bussen som vanligt , jag klev av på smedjegatan för att göra synundersökning till körkort på synsam :) skönt att det äntligen blev av också.

sen bussen ut till stallet, red faluren och det gick suuuper! :D

sen när jag kom hem åt jag panncakes , duscha och packade för IMORN åker jag till baby! :D guuud så efterlängtat ! :D två veckor är en väldigt väldigt lång tid har jag kommit fram till!


nu ska jag nog glo på lite tv och prata lite med sebbe :D


puss och godnattt!!!!!!!!!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar