onsdag 16 juni 2010

cheer up!

nu har jag iallafall lagt in alla miljarders kläder i garderoben. nu ska de bara dammsugas imorgon och putsa lite speglar och damma lite. villa inte väcka hela huset..

nu är det verkligen slutshoppat innan nice och kanske efter också, men inte i nice! jag har ju faktiskt köpt två bikinis, två klänningar, ett par shorts, underkläder,tre par skor, en topp tror jag? sen kommer jag inte ihåg mer, eller jo,en supersöt kofta och ett par cykelshorts som jag tänker lämna tillbaks för ett par andra. men nu måste jag spara vart enda öre! men väldigt nöjd med mina inköp!
ny sommar garderob, gillart!

igår umgicks jag föresten med mina flickor. jag och lexan bjöd jessan och mandan på mumsig pannkakstårta! sen in till stan en snabbis och sen övningskörde jag och pappsen.
idag umgicks jag med mandan och jessan vid mandans pool ett tag sen färgade jag jessans hår och sedan in till stan för att hämta mina skor hos skomakarn. sen ville aldrig bussen komma så bara de tog väl 35 min. sen hem och övningskörde lite ut till mormor för att hämta supergod älgstek som hon hade sparat till moi! kommer bli smarrrigt!

neppnepp nu är det god natt-tajm. pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar