onsdag 25 augusti 2010

back on traaaack!

äääntligen på mycket bättre humör och allt känns mycket lättare. hade en tung period för ett tag sen med lite allt möjligt tråkigt, men nu har jag repat mig! i feel grat!

dålig uppdatering har det varit, riktigt dålig! men har helt enekelt inte orkat.

har börjat skolan och håller på med körkortet föööör fullt! och idag hade vi äntligen eget hår i skolan. otroooligt skönt att äntligen fått bort min 3-5 cm utväxt! så nu blev det lite ljusare än vanligt och ingen utväxt! måste tacka saario och matilda som slet och stressade för att jag skulle hinna till körlektionen + att jag fick låna matildas cykel i regnet. super snällt !

imorgon är det lektioner hela dagen. från 8.20 till okänd tid, haha!

hörs imorgon! pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar