måndag 19 oktober 2009

måste bättra mig lite!

jag måste verkligen bättra mig på mitt bloggskrivande men senaste tiden har jag verkligen inte haft någon ork alls...

menmen, i helgen har jag vart hos min favoriteboy :D
lika kul som alltid , men tiden går så himla fort !
i lördags blev de hockeymatch på kvällen i nacka och sen blev de en donk till kvällsis :)

igår va jag och simmade motionssim en timme , det va nyttigt för mig. ska nog göras fler gånger!
efter min simtur gick jag ner till ishallen och kikade på seb när han tränade :)
sen blev de slappdag resten av dagen. sen gick vi ner och kikade på the proposal och vem kan slå filip och fredrik med dom andra :) och jag fick världens gosigaste halsduk av sebbes föräldrar :D

och imorse när jag vaknade brevid min baby så kände jag mig inte alls bra, men gick upp och gjorde mig i ordning, sen följde sebbe med mig till tåget och hann precis till tåget. gick till praktiken och va där fram till 11 ungefär men det gick inte. min näsa rinner och jag nyser lite då och då. mitt huvud känns lite svajjigt och har ingen ork.

men har ätit mat och popcorn :) och nu tittar jag på mamma mia , min favvofilm :D

kanske skriver mer sen :)
pusssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar