tisdag 20 oktober 2009

rolig tisdagskväll...

de blir nog en kureringsdag till imorgon. men tusan det är ju så trååååååkigt!
gillar inte att vara lite sjuk för man vet ju inte när man kan gå till skolan eller inte, för att inte bli sjuk igen! för de vill jag icke! tycker att jag vart sjuk mycket sista tiden, äre inte magen så är de någon förkylning eller något...
& ena stunden känner jag mig bra, nästa sekund så känner jag mig inte alls så bra.

aja nu har jag klagat av mig lite :) & just nu kollar jag på brothers&sisters :) innan de kikade jag på ugly betty, desperate housewives och christine :) så har min kväll sett ut.

& ja, jag har världens bästa pojkvän! :D
så jaa, jag vill jättegärna bli av med den här jäkla förkylningen så jag kan umgås med han! :)

pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar