tisdag 16 februari 2010

tisdag *

guuuud så trött jag är och jag förstår inte varför...

lägger nog min energi på fel saker. menmen.

nu sittligger jag i sängen och kikar jag på os :) just nu charlotte kallas guld ! hon är ju grym! :)


idag så var jag så nära att inte komma upp ur sängen eftersom jag inte mådde så bra igår men i did it! sen började jag och fia med våran frisyr på kultur och stilhistorian sen hade jag en klippkund. Sen åkte jag ner på stan, lämnade cv:n och åt. Åkte bussen ut till stallet och fick prata med nån alkis på bussen, yeeeees!
Sen kom jennifer som min räddning så åkte vi med charlotte och köpte semlor och sen hem.

Efter semlan blev det en ridtur som gick braa! :) men nu kan väl snön gå bort så vi kan börja satsa lite, jag och falurponken! :)

kan ju inte göra så mycke med all den här snön som är nästan upp till magen på han och inga vinterskor. bara o gilla läget! fast jag gillar inte att det ska komma 1 decimeter snö till i helgen...



menjag saknar iaf min supergulliga älskling !som jag fick jättesöta presenter av på alla hjärtans dag :) en nalle som håller i ett hjärta, en hjärtformad chokladask med supersmarrig choklad i och ett örngott som det står älskling på :D tiiiihi !<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar