tisdag 23 februari 2010

tisdag*



hmmm, ligger i sängen lite sjuk... ingen feber men en väldigt hes, ömande och slämmig hals med huvudverk och lite hosta. nu bättre än igår och tidigare idag men inte bra. har kallsvettats också, inte bra!
och mitt i allt de så kom jag inte hem från stockholm i tågkaoset. satt på centralen 3 timmar igår, både ute och inne. men man fick kaffe och chokladbollar iaf :) för att se de lite positivt. älskling fick komma och hämta mig igen!
idag var han till skolan och jag var hemma och vilade upp mig, sov ett bra tag! sen såg jag även på 1 och ½ film med hans föräldrar :) sen gick det bättre att åka hem! :)
nu har jag ätit och duschat och druckit varm choklad, mummmms!
nu ska jag sova och kika lite på os. och imorgon blir det en sista kureringsdag med pluggande, sen torsdag SKA jag vara fit for fight! :)

justja, sen tänkte jag kanske färga mig ljusare redan på fredag. eller? eller aksnke inte alls ?
hade iallafall tänkt mig som charlotte perelli här på bilden. tror någon jag skulle passa i det? :) säg gärna!

pusssss gooodnattt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar