måndag 7 december 2009

måndag *


hej! jag vet att jag inte har skrivit på huuur länge som helst men jag har haft så grymt mycket att göra, och har det fortfarande men det börjar ju lugna ner sig iaf :) men vi kan säga att jag har haft en liten paus.
men nu tänkte jag börja skriva lite iaf!


det har hänt lite ett och annat nu sista tiden men höjdpunkten för mig är iaf att jag har färgat mitt hår! :D mörkare
har ingen bild än men tänkte att hag tar på fredag, då ska jag fräscha till det lite innan jul tror jag :D

idag är jag hemma. det var längesen jag mådde sååå illa som jag gjorde imorse. trodde jag skulle spy. menmen nu kollar jag på gossip girl efter att ha sovit ett par timmar.

OCH jag och min älskling har nu vart tillsammans i över 6 månader ! :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar