onsdag 16 december 2009

onsdag*

tjooohooo! :)
det har kommit nästan 3dm snö tror jag , känns som det , ja mycket iaf.
det är ganska mysigt tycker jag :) så länge det inte är kramsnö för den är jobbig!
var ute och red falurponken idag. jag jennifer och amanda red ut på åkern och skogen. det gick bra förutom på ett ställe där snön var lite konstig. men kul var det.
när jag kom hem duschade jag sen lagade jag stekt kycklingfilé med curry och ris. yummmi! :)
efter det blev det bonde söker fru och lite renskrivning av min engelskauppsats som jag skickade in ikväll. ( ska va inne imorn) och ingen engelska lektion imorn :D yeeeehooo :D men iaf så tyckte jag att alla bönderna valde rätt, speciellt thilde :)
efter det kollade jag på the perfect man och fortsatte renskrivningen. och tillsist blev det en städning.

nu ligger jag i sängen och kikar på tv :) nyss var det vänner :) finns det nå bättre?! nej jag tror inte det :))

hoppas att älskling ringer snart :) och HOPPAS att jag inte hinner somna! (a)

och justja :D idag när jag var ute och handla de sista julklapparna/presenterna så fick jag en julklapp av min praktiksalong :D en klippkniv ! precis vad jag ville ha och behövde :D blev superglad för den :)

men goooodnight, sleep tight :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar