tisdag 8 december 2009

tisdag*

fyyyyytusan för tele2 justnu. igårkväll och imorse funerade inte internet så jag kunde inte skicka in eller föra över mitt kultur och stilhistoria arbete som skulle vara inne idag. Efter MYCKET dravvel så fick jag det ivägskickat iaf! :)

hade kundmottagning idag. det gick väl bra :) kunden jag hade var väldigt trevlig :)
sen åkte jag ner på stan och sen köpte jag min klänning och jag ska börja med ett litet projekt :D
och sen åkte jag hem och började plugga för naturprov. nästan alla frågor gjorda :) MEN sen skulle jag och madde diskutera dom svåra men då fungerar inte hemtelefonen längre ! irriterad var bara förnamnet för mig då.
så nu blir det att åka till skolan tidigare imorn. bara att gilla läget.


sen lagade jag iaf mat: kyckling med curry och ris :) blev ju gott iaf :) lite tråkigt menmen.
och nu har jag tagot bild på mitt hår + mina örhängen jag pysslade ihop igår. ganska nöjd iaf :)
men nu tänkte jag göra mig i ordning för sängen sen sova. gooooodnight! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar