söndag 16 augusti 2009

söndag *


godmorgon eller godmidddag :)
ligger i sängen fortfarande med datorn på magen och kollar på friidrott igen.

igår iaf så blev de fika med jessica och alexis på cornetto bar istället för chicco,mysigt :D
jag fikade en halloncheesecake , mummms :) efter de sklle jessan hem, jag och lexan tog en sväng in på ica och köpte lite gott och sen gick vi till jocke och hämta hennes cykel. så de blev en cykeltur hem i regnvädret :) hemma hos alexis kollade vi på ralllybrudar :) helt ok!
sen tog jag tio över 11 bussen hem och fick sällskap av älskling i telefonen :))
jag hade på mig min nya svarta kjol från gina tricot för 299 kr och ett svart baslinne från H&M :)

idag vaknade jag ett par gånger av att pappa bankar i någon vägg och hannes spelar piano. men jag la kuddar över huvudet och halvsov vidare :)
blir nog ut till stallet och rida lite idag :) men det blåser gaaaanska mycket ahr jag märkt, menmen.
sen ikväll ska jag klippa nogge.

så så ser min dag ut :) hööörs sen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar