söndag 16 augusti 2009

godnattt :)

klippte två klippningar ikväll :) blev en klippning för lotta också.
sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen kröp jag ner i sängen under mitt varma gosiga täckte med lite goda chips, tur att det är slut på sommarlovet snart. jag har verkligen blivit fööör onyttig.
sen ringde sebastian ! :D :D blir lika glad varje gång :)
så imorn kväll åker jag hem till han! äntligen :D så nu har jag packat lite. jag är bra på att packa, att packa för mycket... men hellre förmycket än förlite (a)

nu funderar jag på att somna till nått tvprogram för imorn blir det ganska tidig uppgång tror jag, har lite grejjor jag ska göra.
jag ska lägga ner några saker i väskan sen cykla till mcdonalds och hämta nått slutintygsomdöme eller något liknande och efter det har jag och lexan bestämt att vi ska laga lite lunch och sen ska jag hjälpa henne att möblera om lite :)

men nu börjar mina ögonlock bli tunga.. så goooood night! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar