tisdag 25 augusti 2009

tisdag *

hellllu :)
nu har skolan kommit igång, helt ok. inte världens bästa schema menn, de blir säkert bra! :)

idag va jag i skolan mellan 9.3-13.30. Hade ett hål från 10.50 - 12.30 så jag linda och madde åkte mer till stan. jag köpte min älskade rosa tröja och ett par leggins :) tihi de blev jag glad för!
även fast min plånbok inte mår bra av alla inköp jag har gjort senaste tiden.
vi tog även några besök på praktikplatserna :) ska bli skojj !
hela v.37 ska vi va ute på salongerna sen även varje måndag hela läsåret.

sedan åkte jag med jennifer och kika när hon red för johan häggberg :) mmmycket duktig va hon!

& imorn har vi en lektion som börjar 12.20, efter det ska jag klippa vickan :) sen får vi se,

ses & höööörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar