måndag 17 augusti 2009

måndag *

dagen började med att jag cyklade till mcdonalds men hon hann inte hjälpa mig då så jag skulle hämta detdär en annan dag . så bara att cykla hem igen, lämna cykeln och sprang till bussen mot lexan :) hemma hos lexan prata vi och sen gjorde vi supergod mat :) någon typ av wok :) mummmms va de !
sen prata vi lite till sen skulle hon på träning och jag åkte hem. jag och pappa gick ut i garaget och rota i allla flyttkartongerna efter min tävlingskavaj men den fanns inte där heller :(
nu har jag nyss käkat carbonara och ska börja göra mig i ordning lite :) för om ganska precis en timme rullar tåget mot baby :)

och ja just ja, när jag och alexis lagade mat skulle jag öppna en konservburk med kokosmjölk. locket var på väg att lossna och jag tänkte ääsch jag tar bort det själv utan öppnaren, kan väl inte va så svårt?
svar: joo, ä mana glömmer att locket är vasst. så jag råka trycka in locket i handen så jag fick en spricka och började blöda :p jag i ett nötskal kanske (a)

men vi hörs kanske sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar