söndag 23 augusti 2009

hemma igen *

Nu är jag hemma igen efter en kanonvecka hos Sebbe :D
inte blivit så mycket skrivet men jag har haft annat för mig ! det har blivit en massa mys, spel, shopping, grönan och hockey :)

och jag måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän och jag är tokkär i honom ! :)


idag i alla fall vakna jag av att Sebastian kom och pussa på mig och sa att han skulle åka och träna vid tio tiden någongång. så jag kikade på jims värld en timme :)

sen gick jag ner och åt frukost och kika på friidrotts vm med Anette och Adam. när jag ätit upp mina rostade mackor gick jag upp och gjorde mig i ordning och sen åkte jag och Anette till järfälla och kikade på hockey :) Sebbe var superduktig :)

efter det åkte vi hem :)

Nu är jag hemma igen, tåget rullade in 23.00 i västerås.

har ätit lite och pratat med Linda och älskling :)

kikar lite på tv och tänkte i alla fall försöka sova men jag känner mig inte så trött.

men börjar skolan imorgon, så gör den.


så gooodnatttt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar